莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
From Every Sphere Ed Harcourt
The Birds Will Sing For Us - Ed Harcourt

圣诞老人给我寄来了礼物。

他说,他看到了我的信。

我以为我说的话已经成了沉入海里的石头,对于和你的再次相见,突然感到有点惶恐,就像心爱的宝物失而复得...但我还是很高兴很高兴。我们还是能开开玩笑,说出真心话。

所以说 ,真正的贴近吗,并不是我们举着武器,小心翼翼,而是我们渐渐学会卸下所有防备,去填补那些缺失的时间,成全那声再见。

嗨,很高兴再次见到你。我这样说。


歌词:


Little girl don’t be sad I’ve set your eyes on fire
别难过女孩,我已放置好你燃烧的眼睛
Don’t say I’m a liar that I don’t love you
别说我是骗子别说我不爱你
Something has brought me down but I won’t give up hope
有些事让我低糜但我不会放弃希望
It’s hard for you to cope when I’m around you
在你身边我很难应对
Let the sun break through
就让太阳冲出

The cracks within my room
我心房的裂缝
The grey sky fades to blue
灰色的天空褪去蓝色慢慢浮现
It might wash away this gloom
它会将忧郁冲刷干净
Alcohol, company I need to readjust
酒精,我需要调整的公司
From this place of dust let’s go drink tonight
都归入尘埃吧,我们今晚只喝酒
And at the bar we’ll drink ’til dawn and I’ll pretend I’m dead
在酒吧里喝到倒下,假装酒精中毒死掉
Whilst resting my poor head by the neon light
霓虹灯下,我昏昏欲睡
Let the sun break through
就让太阳冲出
The cracks within my room
我心房的裂缝
The grey sky fades to blue
灰色的天空褪去蓝色慢慢浮现
It might wash away this gloom
它会将忧郁冲刷干净
oh~Let the sun break through
噢~就让太阳冲出
The cracks within my room
我心房的裂缝
The grey sky fades to blue
灰色的天空褪去蓝色慢慢浮现
It might wash away this gloom
它会将忧郁冲刷干净
oh~oh~oh~oh
噢~噢~噢~噢
The birds will sing for us but we all die in the end
鸟儿会为我们歌唱但我们终究免不了一死
The birds will sing for us but we all die in the end
鸟儿会为我们歌唱但我们终究免不了一死
The birds will sing for us, the birds will sing for us
鸟儿唱着春天,为我们歌唱
The birds will sing for us but we all die in the end
虽我们终究免不了一死,但鸟儿依旧为我们歌唱


评论(4)
热度(90)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER