莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Herein Wild Frankie Rose
Requiem - Frankie Rose

Its a usual sorry song

这是一首普通的悲伤的歌

Its the way and theres nothing more to say

没有什么可说的


歌词:


when I am old I'll be alone again in song
当我老去 我会孤身在歌里
listening to my own voice by the sea
在海边听着自己的声音
I'll be ok I've killed those demons anyway
我不畏惧 我已杀退那些恶魔
and its so far away
而且这里与世隔绝
I'm afraid hell and heaven are the same
恐怕天堂地狱一个模样
Its a usual sorry song
这是一首普通的悲伤的歌

Its the way and theres nothing more to say
没有什么可说的
In the end things fall apart
事情大多如此分崩离析
here in wild
在荒野之中
when I am old I'll be alone again in song
当我老去 我会孤身在歌里
listening to my own voice by the sea
在海边听着自己的声音
I'll be ok I've killed those demons anyway
我不畏惧 我已杀退那些恶魔
and its so far away
而且这里与世隔绝
I'm afraid hell and heaven are the same
恐怕天堂地狱一个模样
Its a usual sorry song
这是一首普通的悲伤的歌
Its the way and theres nothing more to say
没有什么可说的
In the end things fall apart
事情大多如此分崩离析
here in wild
在荒野之中


评论(3)
热度(174)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER