莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
You're Perfect Jacob Whitesides
You're Perfect - Jacob Whitesides

放假了,就别整天拿着手机,守着电脑了,出去玩吧。

提前预祝,国庆节快乐。感觉过节你们也不会闲着没事来听音乐了,今天赶紧吧。

还有还有,你们谁玩阴阳师,来春之樱找我啊。(笑。)


歌词:


Yeah, everytime, you come around me
每次你来到我身旁
My heart starts pounding
我就开始小鹿乱撞
It's like a clock
仿佛闹钟的声响
Tick-tock Tick-tock
滴答 滴答
You wound me up
真是紧张又兴奋~
Wouldn't want it any other way
好吧 O(∩_∩)O 就让这种感觉继续下去吧

You're so sweet and so gracious, smile's contagious
宝贝你是如此甜美而亲切,心早就被你病毒般的笑容俘虏
Water color eyes like sky so spacious
水彩画般的眼睛似天空一般无边无际
And I can't concentrate
哦该死我又走神了
You won't hear me complain
然而我把这一切都偷偷地藏在心底,不让你知道

是的 宝贝
Yes you're perfect,
是的 宝贝
you're perfect
你如此十全十美,你这般无懈可击
You make me nervous
你让我坐立不安
You're worth it,
可是你就是有这份魔力
you're worth it
你真的很神奇
You give me purpose
你让我看到希望 奋力追赶
Again and again,
一次又一次
you don't even have to try
但这一切对你来说都是轻而易举
Because,
因为呢
because,
因为
you're always on my mind
你一直存在我深深的脑海
Mind
深深的脑海

已经几个星期了
Well it's been a couple weeks now
已经几个星期了
Still can't sleep now
我仍无法入睡
Everything I do makes me think of you
无论何时何地我总会想起你
Wanna reach out
多想站出来
And tell you that you're beautiful
直接抒发我对你的感情
And I think I'm going crazy, baby just maybe
我觉得我快要狗带了 宝宝啊,也许吧
You could be the one that I'm looking for to save me, wake me
你就是那个我一直苦苦追寻 可以拯救我,唤醒我的人
I got it bad and that ain't good
既然中毒已经如此之深
I wouldn't change it if I could
我才不会去改变现在的状态呢

是的 宝贝 你如此十全十美
Yes you're perfect,
是的 宝贝 你如此十全十美
you're perfect
你这般无懈可击
You make me nervous
你让我坐立不安
You're worth it,
可是你就是有这份魔力
you're worth it
你真的很神奇
You give me purpose
你让我看到希望 奋力追赶
Again and again,
一次又一次
you don't even have to try
但这一切对你来说都是轻而易举
Because,
因为呢
because,
因为
you're always on my mind
你一直存在我深深的脑海
Mind
深深的脑海

(you're perfect, you're perfect)
你如此十全十美
(you're perfect, you're perfect)
你这般无懈可击

you're perfect,
你如此十全十美
you're perfect
你这般无懈可击
You make me nervous
你让我坐立不安
You're worth it,
可是你就是有这份魔力
you're worth it
你真的很神奇
You give me purpose
你让我看到希望 奋力追赶
Again and again,
一次又一次
you don't even have to try
但这一切对你来说都是轻而易举
Because,
因为呢
because,
因为
you're always on my mind
你一直存在我深深的脑海
Mind
深深的脑海
Mind
深深的脑海
(you're perfect, you're perfect)
你如此十全十美 你这般无懈可击
you're always on my mind
你—— 永远存在我深深的脑海
(you're perfect, you're perfect)
宝贝你如此十全十美 你这般无懈可击


评论(13)
热度(85)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER