莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Stuck Like Glue Lenka、Nick Howard
Stuck Like Glue - Lenka、Nick Howard

中秋节快乐,记得吃月饼哦~


歌词(自翻):


She’s got a heart as big as a whale
她的心胸像鲸鱼一样宽阔
A love like that canever set sail
于是我们的爱情就这样启航
We’ve got a thing that you never can take away
而你永远别想把它从我们之间夺走

He’s got a way to make me smile
他总是有办法让我开怀大笑
The only one who can light my fire
只有他能点燃我的爱火
We’ve got a love that no one can deny
我们的爱任何人都无法否认

Wo…
喔…
We’re stuck together
我们会如胶似漆
Wo…
喔…
Forever and ever
直到永远

You’re the one for me
你是我的唯一
I’m the one for you
我是你的唯一
We’re stuck like glue
我们如胶似漆
You’re the one for me
你是我的唯一
I’m the one for you
我是你的唯一
We’re stuck like glue
我们如胶似漆
You’re the only one I’ll turn to all the things you make me do
你是唯一一个我会毫不犹豫跟随的人
You’re the one for me
你是我的唯一
I’m the one for you
我是你的唯一
We’re stuck like glue
我们如胶似漆
We’re stuck like glue
我们如胶似漆
We’re stuck like glue
我们如胶似漆

Well he’s got all that a girl could need
他是女孩心中的完美情人
An open book that I love to read
而我偏爱他的坦率真切
We’ve got a love that always sets us free
我们的爱,让我们无拘无束

She’s got a way to read my mind
她总是那么善解人意
She knows what I want most of the time
她总是知道我真正需要什么
We’ve got a thing that money just can’t buy
我们的爱千金不换

You’re the one for me
你是我的唯一
I’m the one for you
我是你的唯一
We’re stuck like glue
我们如胶似漆
You’re the one for me
你是我的唯一
I’m the one for you
我是你的唯一
We’re stuck like glue
我们如胶似漆
You’re the only one I’ll turn to all the things you makeme do
你是唯一一个我会毫不犹豫跟随的人
You’re the one for me
你是我的唯一
I’m the one for you
我是你的唯一
We’re stuck like glue
我们如胶似漆
We’re stuck like glue
我们如胶似漆

We’re like peas in the pod
我们就像豆荚里的两颗豌豆
Together forever
哪怕一直腻在一起
We don't mind
我也毫不介意

Wo…
喔…
We’re like bees and honey
我们就像蜜蜂和蜂蜜
We go together
我们一起兜兜转转
As time goes by we get better and better
哪怕时间飞快的逃跑,我们的爱也只会越来越好
You’re stuck on me
我们如胶似漆
Baby I’m stuck on you
我们如胶似漆

Together forever
一直在一起
Forever and ever and ever
我们会永远在一起
You’re the one for me
你是我的唯一
I’m the one for you
我是你的唯一
We’re stuck like glue
我们如胶似漆
You’re the one for me
你是我的唯一
I’m the one for you
我是你的唯一
We’re stuck like glue
我们如胶似漆
You’re the only one I’ll turn to all the things you make me do
你是唯一一个我会毫不犹豫跟随的人
You’re the one for me
你是我的唯一
I’m the one for you
我是你的唯一
We’re stuck like glue
我们如胶似漆
Oh baby we’re stuck like glue
我们如胶似漆
baby we’re stuck like glue
我们如胶似漆
Oh baby we’re stuck like glue
我们如胶似漆
baby we’re stuck like glue
我们如胶似漆
Together we’re stuck like glue
在一起,我们如胶似漆
Oh baby we’re stuck like glue
我们如胶似漆


评论(11)
热度(129)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER