莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Come Alive Rachel Taylor
Porcelain - Rachel Taylor

       昨天刚推荐过的Rachel Taylor,《Porcelain》同样选自2014年的专辑《Come Alive》,气势恢宏的鼓声和弦乐,节奏感超强的电子打击乐,这首歌更把Rachel Taylor得天独厚的强大嗓音体现得淋漓尽致。


歌词(自翻):


Insanity is right into your arms again.

再次奋不顾身投入你的怀抱是一件疯狂的事
Stupidity is thinking you’d be different.

我太愚蠢,居然认为你会有所不同
You walk you talk like you own the place.

你把我的心当做自己的领土,为所欲为
You play with me like it’s a game.

你不过把我当成一个消遣的游戏


I just fall in line and every time, heartbreak.

 我每次都沦陷在你的把戏里,最后却只能捡起满地心碎

I just close my eyes, pretend I’m fine. All fake.

我闭上眼,假装自己还好,但所有的一切都在嘲笑我:这是一场虚假的游戏
You-you break me, over and over again.

你一次又一次让我心碎
You-you break me like porcelain.
就像瓷器一样把我摔碎


Reality is I’m better than you’ll ever be,

事实上,我已经做得比你好太多
eternally regretting what you do to me.

你将会永远后悔你曾经的所作所为
You lie, deny, rapture my face

你说谎,否认,肤浅地迷恋我的外表
inside I’m burning up in flames.

我怒火中烧

I just fall in line and every time, heartbreak.

 我每次都沦陷在你的把戏里,最后却只能捡起满地心碎

I just close my eyes, pretend I’m fine. All fake.

我闭上眼,假装自己还好,但一切都在嘲笑我:这是一场虚假的游戏
You-you break me, over and over again.

你一次又一次让我心碎
You-you break me like porcelain.
就像瓷器一样把我摔碎


I can’t escape the sound of you.

你的声音如跗骨之蛆
I hear your voices bleeding through.

让我痛苦不已
You’ve become my heroin,

你成了迷惑我的海洛因
nothing but a sick addiction.

除了深深的瘾别无所余

I just fall in line and every time, heartbreak.

 我每次都沦陷在你的把戏里,最后却只能捡起满地心碎

I just close my eyes, pretend I’m fine. All fake.

我闭上眼,假装自己还好,但一切都在嘲笑我:这是一场虚假的游戏
You-you break me, over and over again.

你一次又一次让我心碎
You-you break me like porcelain.
你让我心碎,就像瓷器一样把我摔碎


You-you break me, over and over again.

你一次又一次让我心碎
You-you break me like porcelain.
你让我心碎,就像瓷器一样把我摔碎


评论(18)
热度(335)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER