莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Sleepy Little Sailor Oh Susanna
Forever At Your Feet(rain) - Oh Susanna

下雨了。


歌词:


Forever At Your Feet

永远相随


A locket on a chain
A bow that’s made from rain
A briar grows entwined with rose
I’ve come to be forever at your feet.

一个饰着链子的精美礼品盒

一张用雨水打就成的弓

一丛和玫瑰交织生长着的野蔷薇

我已来到你身边并和你永相随

A blossom pages pressed
A knocking at my chest
Oh,winding road please take me home
I long to be forever at your feet.

一纸被按下的花页

一声在我胸前的敲击

噢,盘旋山路间请带我回家

我是那么渴望永远伴在你身边

And I hope that you won’t mind, my dear
When you see my eyes are lined, my dear
It’s because I’ve waited all these years
For your kisses sweeter than milk
And your touch that’s softer than silk
For your treasures I will be forever at your feet

亲爱的,我希望你不要介意

当你看到我的深陷的眼眸,亲爱的……

这些年我无日不夜的在想着你

想着你那如牛奶般甜美的亲吻

想着你那轻柔如同丝绸般的抚触

因你的珍惜,我知道了你就是那个我愿意相伴一生的人

And I hope that you won’t mind, my dear
When you see my eyes are lined, my dear
It’s because I’ve waited all these years
For your kisses sweeter than milk
And your touch that’s softer than silk
For your treasures I will be

亲爱的,我希望你不要介意

当你看到我的深陷的眼眸,亲爱的……

这些年我无日不夜的在想着你

想着你那如牛奶般甜美的亲吻

想着你那轻柔如同丝绸般的抚触

因你的珍惜,我知道了你就是那个我愿意相伴一生的人


评论(6)
热度(162)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER