莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Hello Hurricane Switchfoot
Your Love Is A Song (Album Version) - Switchfoot

        Switchfoot ,一支罕见的以具爆发力的吉他为摇滚形式的乐队。Switchfoot 不强调高超的技巧,也不讨好市场受众,只追求流畅的旋律和内在的情绪。《Your Love Is A Song》,动感的节奏,主唱慵懒,低吟的声线瞬间抓住你的耳朵,摇滚中带着深情。

         Switchfoot成员Jon Foreman表示:他们的努力并不在于要卖多少唱片,而是要以音乐来传达生活中不同层次间的感受。假如做音乐是要制造畅销单曲与白金唱片,那将是背离我们的信念。因为,能够以音乐为工作,是一件世界上最让人称羡的事。


歌词:


Yeah

I hear you breathing in

我听到你呼吸的微弱声音 

Another day begins

第二天来临了 

The stars are falling out

昨夜星辰却还在争吵

My dreams are fading now, fading out

我的梦却在褪色、凋亡


I've been keeping my eyes wide open

我努力地张大眼睛

I've been keeping my eyes wide open

我努力的张大眼睛


Your love is a symphony

你的爱仿佛一只交响乐

All around me

将我环绕

Running through me

从我身边略过

Your love is a melody

你的爱是一支旋律

Underneath me ,Running to me

向我流淌,流进内心

Oh, your love is a song

你的爱宛如一首歌


The dawn is fire bright

破晓像火光般明亮

Against the city lights

压抑着城市的灯火

The clouds are glowing now

云彩散发着光辉

The moon is blacking out, is blacking out

月亮渐渐消失,消失


So I've been keeping my mind wide open

我努力张大眼睛

I've been keeping my mind wide open, yeah

我努力张大眼睛


Your love is a symphony

你的爱仿佛一只交响乐

All around me

将我环绕

Running through me

从我身边略过

Your love is a melody

你的爱是一支旋律

Underneath me ,Running to me

向我流淌,流进内心


Oh, your love is a song

你的爱宛如一首歌

Oh, your love is a song

你的爱如歌

Your love is a song

你的爱如歌

Oh, your love is a song

你的爱如歌

Your love is strong

你的爱是如此的强烈


With my eyes wide open

我睁大着眼睛

I've got my eyes wide open

我睁大着眼睛


I've been keeping my hopes unbroken, yeah

让我充满希望

Your love is a symphony

你的爱仿佛一只交响乐

All around me

将我环绕

Running through me

从我身边略过

Your love is a melody

你的爱是一支旋律

Underneath me ,Running to me

向我流淌,流进内心

Oh, your love is a song

你的爱宛如一首歌

Your love is a song

你的爱如歌

 

Yeah, yeah

Your love is my remedy

你的爱是我的救济

Oh your love is a song

你的爱如歌


评论(2)
热度(131)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER