莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up) Fall Out Boy
My Songs Know What You Did In The Dark (Light Em Up) - Fall Out Boy

网易云音乐评论收集:

喝红茶不加糖:最早在维多利亚的秘密听到的这首歌,然后在冰与火之歌的一段视频也听到这首歌,超棒。

苏眉jean:哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈你个渣渣!!

青蛙RoRoy23:超能陆战队pv里用的FFF团团歌~high爆-v-

东阳笑笑生:得入暴雪门,无悔游戏生

蛋疼的高中生:FFF团专用团歌!


歌词:


Oh whoa oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

Oh whoa oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

Oh whoa oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

Oh whoa oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

Be-be careful making wishes in the dark, dark

注意,在黑暗中许下的愿望

Can't be sure when it hit that mark

是无法确定是否被额外被标记其他事项

And besides in the mean, mean time

而除了这段时间

I'm just dreaming of tearing you apart

我只是在幻想撕裂掉关於你的回忆

I'm in the deep details with the devil

我这是在跟恶魔打交道

From underworld can never get me on my level

现在这世界无法让我心满意足

I just gotta get you up the cage

我只想让你逃出这牢笼

On my young, lovers rage, gonna need a spark to ignite

我是一个年少的复仇情人 只要一点火花点亮

My songs know what you did in the dark

我的歌就知道你在这黑暗中干了甚麼

So light 'em up, up, up

现在点亮吧

Light 'em up, up, up

现在点亮吧

Light 'em up, up, up

现在点亮吧

I'm on FIRE!

我浑身是火!

So light 'em up, up, up

现在点亮吧

Light 'em up, up, up

现在点亮吧

Light 'em up, up, up

现在点亮吧

I'm on FIRE!

我浑身是火!

Whoa oh oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

Oh whoa oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

In the dark, dark

在这黑暗之中

Whoa oh oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

Oh whoa oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

In the dark, dark

在这黑暗之中

Writers keep writing what they write

作家们继续写著他们的八卦

Somewhere another pretty vein just died

在某处有著年轻生命已经逝去

I got the scars from tomorrow and I wish you could see

我希望你可以看见我明天会受的创伤

That you're the antidote to everything except for me

你是一切事物的解药,我却是免疫...

A constellation of tears on your lashes

你的睫毛上掛著像星座般的眼泪 标记著所有你的爱

Burn everything you love then burn the ashes

并燃烧殆尽

In the end everything collides my childhood

当所有衝突结束后

Spat back out the monster that you see

你将会看见我童年时所幻想的怪物

My songs know what you did in the dark

我的歌就知道你在这黑暗中干了甚麼

So light 'em up, up, up

现在点亮吧

Light 'em up, up, up

现在点亮吧

Light 'em up, up, up

现在点亮吧

I'm on FIRE!

我浑身是火!

So light 'em up, up, up

现在点亮吧

Light 'em up, up, up

现在点亮吧

Light 'em up, up, up

现在点亮吧

I'm on FIRE!

我浑身是火!

Whoa oh oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

Oh whoa oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

In the dark, dark

在这黑暗之中

Whoa oh oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

Oh whoa oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

In the dark, dark

在这黑暗之中

My songs know what you did in the dark

我的歌就知道你在这黑暗中干了甚麼

My songs know what you did in the dark

我的歌就知道你在这黑暗中干了甚麼

So light 'em up, up, up

现在点亮吧

Light 'em up, up, up

现在点亮吧

Light 'em up, up, up

现在点亮吧

I'm on FIRE!

我浑身是火!

So light 'em up, up, up

现在点亮吧

Light 'em up, up, up

现在点亮吧

Light 'em up, up, up

现在点亮吧

I'm on FIRE!

我浑身是火!

Whoa oh oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

Oh whoa oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

In the dark, dark

在这黑暗之中

Whoa oh oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

Oh whoa oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

In the dark, dark

在这黑暗之中

Whoa oh oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦

Oh whoa oh oh oh

哦喔~ 哦 哦 哦


你个渣渣  23333333333

评论(7)
热度(90)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER