莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Fabel Charity Children
Whispering Still - Charity Children

我愣了,我傻了,我刚刚才发现原来手机版能搜索到网页版搜不到的歌曲!!看来以后我要主战场要回到手机版老福特了。

言归正传今天推这首,顺便推一下这个乐队。这个乐队是我最近才发现的一个独立乐队,独立到连唱片公司就是用乐队名命名。这个乐队很另类,多听几首他们的歌就知道,这个乐队绝对不会搞那些花里胡哨的音乐,不会让你觉得耳朵被吵到,加上女主唱极具特色的声音,让人想放在箱底好好珍藏呀。


歌词:

Whispeing still
耳语犹在
with all of my years
犹记当年
Insanity stone
木讷荒唐
I hound to myself just another day
我又折磨了自己一天
for this is the joy to be born
而这正是活在人世的乐趣
Those gloomy night
那些忧郁的夜晚

baffle me still
依然困扰着我
with no symmetry
使我失去平衡
We'd sing of grief in every single verse
我们每一句歌词都唱着悲伤
but secretly knew we were happy
可心底仍记得我们曾幸福无双
I don't wanna feel
我不想去感受
I don't wanna know
我不想去追究
I'll close my eyes and go
我只想闭紧双眼 转身逃走
go go
逃走逃走
close my eyes and
紧闭双眼
Wisdom you spoke which carried me through
你曾舌绽莲花 激励我前行
I now must condem
而我现在必须谴责
The guidance I craved was never yours to give
我真正渴求的指引从来都不是来自于你
Wise words are for those who live them
只有言行如一的人 才算勇敢英明
I don't wanna feel
我不想去感受
I don't wanna know
我不想去追究
I'll close my eyes and go
我只想闭紧双眼 转身逃走
go go
逃走逃走
close my eyes and go
紧闭双眼 转身逃走
go go
逃走逃走
close my eyes and go
紧闭双眼 转身逃走
Finding it hard listening to you criticize me
你对我的指责听上去那么刺耳
forgeting youth is what you chose to do
你选择了遗忘青春
you made it look so easy
并且做得如此轻而易举
I don't wanna feel
我不想去感受
I don't wanna know
我不想去追究
I just wanna close my eyes and go
我只想紧闭双眼 转身逃走
I don't wanna feel
我不想去感受
I don't wanna know
我不想去追究
I just wanna close my eyes and go
我只想紧闭双眼 转身逃走
I don't wanna feel
我不想去感受
I don't wanna know
我不想去追究
I just wanna close my eyes and go
我只想紧闭双眼 转身逃走
I don't wanna feel
我不想去感受
I don't wanna know
我不想去追究
I just wanna close my eyes and go
我只想紧闭双眼 转身逃走
I don't wanna feel
我不想去感受
I don't wanna know
我不想去追究
I just wanna close my eyes
我只想紧闭双眼


评论(1)
热度(24)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER