莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Paris In The Rain HYE SUNG
Paris In The Rain - HYE SUNG

忘记第一次听到Lauv是什么时候了,反正当时还远没有这么高的人气,甚至可以说算是小众了。2015年出道,每年都有精品流行发布,这样说来“火”也是意料之中。当各种口水歌、无厘头的神曲占据大街小巷,而你喜欢的歌手正在被越来越多的人欣赏着,且没有泛滥,你会知道这是多么好的一件事。


歌词:

All I know is
我只知道
We could go anywhere we could do
只要愿意 我们可以去往天涯海角
Anything girl whatever the mood we're in
无论喜乐 都可以做我们想做的事
All I know is
我只知道
Getting lost late at night under stars
在暗夜的浩瀚星空下我们朦胧迷离
Finding love standing right where we are your lips
在驻足之处发现爱情已然将我们包裹

They pull me in the moment
你柔软的唇让我沉醉不已
You and I alone and
世界只剩下你和我
People may be watching I don't mind,cause
也许有人会瞧着我们 但我毫不在意
Anywhere with you feels right
因为只要有你相伴 就安逸如天堂
Anywhere with you feels like
你所在之处就像
Paris in the rain
雨中巴黎
Paris in the rain
雨中巴黎
We don't need a fancy town
我们不需要去往繁华都市
Or bottles that we can't pronounce
也不需要叫不上名的美酒
Cause anywhere babe
只要有你陪伴
Is like Paris in the rain
浪漫就触手可及
When I'm with you
只要有你
When I'm with you
只要有你
Paris in the rain
就如雨中巴黎
Paris in the rain
就如雨中巴黎
I look at you now and I want this forever
我凝望着你 希望时间就此凝固
I might not deserve it but there's nothing better
我也许配不上这份美好 但我已别无他求
Don't know how I ever did it all without you
我不知道没有你我如何生活
My heart is about to about to jump out of my chest
我的心都快要蹦出胸膛
Feelings they come and they go that they do
感觉升起又消散就如往常一样
Feelings they come and they go not with you
感觉升起又消散却又被你牵绊
The late nights
午夜
And the street lights
街灯
And the people
人群
Look at me girl
看着我吧
And the whole world could stop
世界也会就此凝固
Anywhere with you feels right
无论何处 只要有你相伴 就安逸如天堂
Anywhere with you feels like
无论在哪 有你的地方
Paris in the rain
浪漫就触手可及
Paris in the rain
宛如雨中巴黎
We don't need a fancy town
我们不需要去往繁华都市
Or bottles that we can't pronounce
也不需要叫不上名的美酒
Cause anywhere babe
只要有你陪伴
Is like Paris in the rain
浪漫就触手可及
When I'm with you
只要和你
When I'm with you
只要和你在一起
Paris in the rain
浪漫触手可及
Paris in the rain
宛如雨中巴黎
Girl when I'm not with you
只要你一不在我身边
All I do is miss you
我就无时无刻的思念着你
Come and set the mood right
快来到我身边 气氛刚刚好
Underneath the moonlight
就在这柔柔的月光下
Days in Paris
巴黎的白日
Nights in Paris
巴黎的夜
Paint you with my eyes closed
在我脑海中描绘你的模样
Wonder where the time goes
思忖着时间都流向了哪里
Yeah Isn't it obvious
难道还看不出来吗
Isn't it obvious
难道这还不明了吗
Come and set the mood right
快来到我身边 气氛刚刚好
Underneath the moonlight
就在这柔柔的月光下
Anywhere with you feel right
无论何处 只要有你相伴 就安逸如天堂
Anywhere with you feels like
无论在哪 有你的地方
Paris in the rain
浪漫就触手可及
Paris in the rain
宛如巴黎缠绵的雨
Walking down an empty street
走在无人的街道
Puddles underneath our feet
脚下圆石一直延向远方


评论(3)
热度(40)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER