莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
우쿨렐레 피크닉 Ukulele Picnic
Fly Me To The Moon - Ukulele Picnic

元宵节快乐呀~



Fly me to the moon
带我飞上月亮
And let me play among the stars
让我与星星玩耍
Let me see what Spring is like
让我看看春天的面庞
On Jupiter and Mars
在木星火星上是什么样
In other words' hold my hand!
快握住我的手
In other words' darling' kiss me!
还犹豫什么亲爱的快亲我

Fill my heart with song
用欢愉的歌声填满我的心
And let me sing forevermore
让我就这样一直唱下去
You are all I long for
你就是我今生所求
All I worship and adore
我 最崇拜与渴望的人
In other words' please be true!
总之一定是真的啦
In other words' I love you!
最重要的我爱你
Fill my heart with song
用欢愉的歌声填满我的心
and Let me sing for ever more
让我就这样一直唱下去
You are all I long for
你就是我今生所求
All I worship and adore
我 最崇拜与渴望的人
In other words, please be true
总之一定是真的啦
In other words, I love you
最重要的我爱你
In other words' I love you!
最重要的我爱你
In other words' I love you!
最重要的我爱你


评论(2)
热度(38)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER