莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Flipped (Original Motion Picture Soundtrack) Phil Everly
Let It Be Me - Phil Everly

仅此一句,仅此一人,足矣:

"Some of us get dipped in flat, some in satin, some in gloss.... But every once in a while you find someone who's iridescent, and when you do, nothing will ever compare."

有的人浅薄,有的人金玉其表败絮其中。有一天,你会遇到一个彩虹般绚烂的人,当你遇到这个人后,会觉得其他人都只是浮云而已。


歌词:


I bless the day I found you. 

感谢上天上我遇到你

I want to stay aroud you. 

我想和你一起厮守

Now and forever

不管天荒地老

let it be me

让我爱着你


don't take this heaven from one

不要让我的梦想破灭

if you must cling to someone

如果你真的需要温暖怀抱

Now and forever

不管天荒地老

let it be me

让我爱着你


each time we meet love

当生命中出现爱

i find complete love

那一定是完整的爱

without you sweet love

没有你的甜美笑容

oh,what would life be

我的生活将暗无天日


so never leave me lonely

请不要离开我

say that you love me only

说你只爱我一人

and that you'll always

并且你会永远

let it be me

让我爱着你

say you'll always

并且你会永远

let it be me

让我爱着你


评论(31)
热度(900)
  1. 共6人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© 莫西顾 | Powered by LOFTER