莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Sometime Last Night R5
Smile - R5

六一,很久不过了。

就在前几天,寝室里的人走得差不多了。离别的时候大概特别爱回忆以前的事情,就刚好谈到了我们还在上小学过六一的事情。六一对于那时的我们真的是一件可以期待好久的事情,有学校每年都会举办的文艺汇演, 可以随意进出的校门和荷包里突然充裕的零花钱,我们自由得大概就像一群叽叽喳喳的鸟吧。年轻为生计奔波,年老愁生死,当我们还是个孩子的时候,单纯的快乐来得不计成本,所以并不知道有多么珍贵。

明天六一,我们都再当一天无忧无虑的大孩子吧。人啊,最重要的其实是懂得抓住此时的快乐。


歌词:


Today I feel like running naked through your street

今天我感觉像在你家门口裸奔

To get your attention whoa

就为了得到你的关注whoa

I broke up with my girl so tell me where to meet

我已经和我女朋友分手了,告诉我在哪儿见面

Or did I mention whoa oh oh

要不就让我来定吧 whoa oh oh

I dream on, dream about you

我做梦梦见了你

What can I do to make you feel all right?

我要做些什么才能让你心情好一些

Baby I dont want to see you cry, no

宝贝儿我不想看你哭

I want to see you smile

我想拥有你的微笑

I want to see you smile

我想拥有你的微笑

Today I feel like blowing all my cash on you

今天我想吧所以钱都花在你身上

Id buy you anything until Im broke (broke broke)

即使千金散掉

Today I want to turn your skies from gray to blue

只想做你的晴天艳阳

And if it rains on you Ill be your coat whoa oh oh

和雨天时的外套

I dream on, dream about you

我做梦梦见你

What can I do to make you feel all right?

我要做些什么才能让你心情好一些

Baby, I dont want to see you cry, no

宝贝儿我不想看你哭

I want to see you smile

我想拥有你的微笑

I want to see you smile

我想拥有你的微笑

Let me take your picture, baby

让我给你拍张照吧宝贝儿

I‘ll save it for a rainy day

我会存起来以备不时之需

I dont need much

我想要的很简单

I guess Im just old fashioned in that way

我想我仅仅只能用过时的方法

so on the count of three, lets see you

来吧,数到三,让我看看你

Uh 1, uh 2, uh 1, 2... 1, 2, 3!

嗯 1, 嗯 2, 嗯 1, 2... 1, 2, 3!

Smile

笑一个吧

I wanna make you smile oh oh

我想拥有你的微笑

I wanna see you smile

我想拥有你的微笑

I wanna see you smile

我想拥有你的微笑

Its the things you do

那才是你该做的事啊

I wanna make you smile

我想拥有你的微笑


评论(2)
热度(47)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER