莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Twin Cabins Twin Cabins
LakeLove - Twin Cabins

啊啊啊,好冷啊。

最近气温下降得太快了,这还是秋天吧,好像一下子就从夏天到了冬天。看了一下天气预报,目前重庆的最低气温大约16℃,小伙伴们要注意好保暖,早晚的时候温差大就多穿点衣服。

心疼你们北方人。


歌词:


Well if you want my love

如果你想要我的爱

I'll give it to you

我给你

And if you want to see me

如果你想见我

I'll see it through

我将看见爱经过

In these days

这些日子

Well nothing seems to go your way

事事不顺心

In these days

这些日子

You'll lie in bed awake

你清醒的躺在床上

Well if you want my love

如果你想要我的爱

I'll give it to you

我给你

And if you want to see me

如果你想见我

I'll see it through

我将看见爱经过

And if you want a God

如果你想要一个神

I'll give one to you

我给你

And if you want to see me

如果你想见我

I'll see it through

我将看见爱经过

In these days

这些日子

In these days

这些日子

No thing seems to go your way

事事都不顺心

Well if you want my love

如果你想要我的爱

I'll give into you

我给你

And if you want to see me

如果你想见我

I'll give into you

我给你


评论(30)
热度(52)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER