莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Melody of Certain Damaged Lemons Blonde Redhead
For the Damaged - Blonde Redhead

Answer:

You'll be a freak
也许你是个怪人
And I'll keep you company
但我依然会待在你身边

Well . Marry me please.


歌词:


Maybe again
也许
He will be alone
他又会再次孤单一人
Guess we're equally damaged
我猜想我们都曾饱受折磨
Find your name
看到你的名字
Do it all the same equally
我会不会再一次让历史重演?
Signal when you can't breathe no more
如果你感到窒息 请告诉我

Say you were me
设想一下如果你是我
Then you could see the view
你就会明白了
You'll know we are equally damaged
你会知道我们同样遍体鳞伤
Don't be a fool, make it easier
别犯傻了 轻松点
You'll learn to say when
你会慢慢说出来的
Signal if you can't say, "no more"
如果你无法讲出“停下吧” 也请让我明白
Don't cross your finger
不用十指交叉
Sundays will never change
祷告的日子从来不变
They keep on coming
它们总会到来
You'll be a freak
也许你是个怪人
And I'll keep you company
但我依然会待在你身边



评论(3)
热度(52)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER