莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
[DJ节目]-HOPE-_的DJ节目 第6期
Cheap Thrills-sia -

 强烈推荐这首Sia的《Cheap Thrills》,也是最近我在单曲循环的一首歌。最开始是在B站的一个视频剪辑里听到这首歌的,之前也有听过这张专辑,不过点了喜欢的只有《Bird Set Free》和《Alive》,后来在油管上又刷到这样一个视频,大概是说Sia的这张《This Is Acting》几乎全是写给别人的歌,推的这首是写给超模日的,《Alive》 写给Adele的(话说还挺想听到我呆的版本),还有一首歌Beyonce没要等等。Sia参加深夜秀的时候,一众听友一边夸赞唱功,一边讨论入坑曲,但是没看到人刷《I'm in here》,真是不科学啊! 


歌词:


Come on, come on

快快快!

Turn the radio on

把收音机调到最大

It's Friday night and I won't be long

周五的夜晚不会太漫长的!

Gotta do my hair

梳好头发

I put my make-up on

画上浓妆

It's Friday night and I won't be long

一刻值千金,快快开始周五之夜的狂欢

Til I hit the dance floor

我疯狂的舞动

Hit the dance floor

载歌载舞 随心所欲

I got all I need

我已手握自己所需之物

No I ain't got cash

不 我没有钱财

No I ain't got cash

我并不富足

But I got you baby

但我已有了你

Baby I don't need dollar bills to have fun tonight

我不要金钱来满足我的欲望

(I love cheap thrills)

简简单单亦是快乐

Baby I don't need dollar bills to have fun tonight

我不要才来来填补内心

(I love cheap thrills)

平平淡淡亦有乐趣

But I don't need no money

我不需要任何钱财

As long as I can feel the beat

只要我能随着节奏摆动

I don't need no money

钱乃身外之物

As long as I keep dancing

只要我能随心的舞动就足矣

Come on, come on

快快快!

Turn the radio on

把收音机调到最大

It's Saturday night and I won't be long

周六的夜晚总是过得很快!

Gotta paint my nails

涂上亮丽的指甲油

Put my high heels on

踩着我们的恨天高

It's Saturday night and I won't be long

一刻值千金,快快开始周六的排队吧!

Til I hit the dance floor

我疯狂的舞动

Hit the dance floor

载歌载舞 随心所欲

I got all I need

我已手握自己所需之物

No I ain't got cash

不 我没有钱财

No I ain't got cash

我并不富足

But I got you baby

但我已有了你

Baby I don't need dollar bills to have fun tonight

我不要金钱来满足我的欲望

(I love cheap thrills)

简简单单亦是快乐

Baby I don't need dollar bills to have fun tonight

我不要才来来填补内心

(I love cheap thrills)

平平淡淡亦有乐趣

But I don't need no money

我不需要任何钱财

As long as I can feel the beat

只要我能随着节奏摆动

I don't need no money

钱乃身外之物

As long as I keep dancing

只要我能随心的舞动就足矣

(I love cheap thrills)

平平淡淡亦是快乐

(I love cheap thrills)

简简单单亦有乐趣

But I don't need no money

我不需要任何钱财

As long as I can feel the beat

只要我能随着节奏摆动

I don't need no money

钱乃身外之物

As long as I keep dancing

只要我能随心的舞动就足矣

Oh, oh

Baby I don't need dollar bills to have fun tonight

我不要金钱来满足我的欲望

(I love cheap thrills)

简简单单亦是快乐

Baby I don't need dollar bills to have fun tonight

我不要才来来填补内心

(I love cheap thrills)

平平淡淡亦有乐趣

But I don't need no money

我不需要任何钱财

As long as I can feel the beat

只要我能随着节奏摆动

I don't need no money

钱乃身外之物

As long as I keep dancing

只要我能随心的舞动就足矣

La, la, la, la, la, la

啦啦啦~

(I love cheap thrills)

简简单单才是真

La, la, la, la, la, la

啦啦啦~

(I love cheap thrills)

简简单单才是真

La, la, la, la, la, la

啦啦啦~

(I love cheap thrills)

简简单单才是真

La, la, la, la, la, la

啦啦啦

(I love cheap thrills)

简单生活,欢乐无穷


评论(3)
热度(127)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER