莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Good Day Lucky Stroke
Good Day - Lucky Stroke

Lucky Stroke,这个来自年轻的来自挪威的摇滚乐队,正在用他们充满活力的音乐旋律带给这个世界更多积极向上的能量。"这货竟然唱着唱着笑出来了"——没错,这句话不是在开玩笑。我想,只有真正热爱音乐的人才更能在音乐中自由自在做自己,更加无拘无束地进行创作,那种随性的演唱,那种元气满满的氛围也让我们更贴近他们的作品。


歌词:


Hey!
嘿!
Today is a good day to be alive
今天真是美好的一天
Give me a second
我来告诉你原因,
and I'll tell you all the reasons why
只要给我片刻时间
Got up on the right side of bed and I
早上一起床就起对了地方
Put on brand new clothes looking superfly
穿上新衣服拽得就像飞人一样

It is this girl that I want
那个女孩正是我想要的
Tonight she says she's alone
她还说她今晚有空呢
Today is just that day
今天真是美好的一天
ohh

It's like my song
好像我
song is playing everywhere
无论走到哪里
that i go
都自带BGM
I don't know
我都不知道
why why some days they turn out
为什么我途经的地方
being my show
都成了我的秀场
I got this good good feeling guess
我感觉爽呆了
it's something I did
可能是因为我干了啥事吧
No need to sympathize
同情什么的再也不需要了
No no no
完全不需要
Today's a good day to be alive~ be alive~
今天真是美好的一天
Today's a good day to be alive~ be alive~
今天真是美好的一天
hey
嘿!
I take a walk on the smile side
我一路走着满面春风
Everywhere I go I'm in the limelight
走到哪里都是视线的焦点
Ran past my ex a couple of blocks away
途径了几个街区以外的前女友家
She'd gotten fat and ugly
她变得又胖又丑
Glad I didn't stay
真高兴我没留下来
I'm on my way to a date
我过得一帆风顺呢
I guess there's something called fate
我猜这是命中注定的吧
Today is just that day
今天真是美好的一天
ohh

It's like my song
好像我
song is playing everywhere
无论走到哪里
that i go
都自带BGM
I don't know
我不知道
why why some days they turn out
为什么我途径的地方
being my show
都成了我的秀场
I got this good good feeling guess
我感觉爽呆了
it's something I did
可能是因为我干了啥事吧
No need to sympatthize
同情什么的再也不需要了
No no no
完全不需要
Today's a good day to be alive
今天真是美好的一天
Today's a good day to be alive
今天真是美好的一天
It's like my song
好像我
song is playing everywhere
无论走到哪里
that i go
都自带BGM
I don't know
我不知道
why why some days they turn out
为什么我途经的地方
being my show
都成了我的秀场
I got this good good feeling guess
我感觉爽呆了
it's some thing i did
可能是因为我干了啥事吧
No need to sympatthize
同情什么的再也不需要了
No no no
完全不需要
Today's a good day to be alive
今天真是美好的一天
Ah ah a-ah ah ah~
啊哈
Today's a good day to be alive
今天真是美好的一天
Ah ah a-ah ah ah~
啊哈
Today's a good day to be alive
今天真是美好的一天
Ah ah a-ah ah ah~
啊哈
Today's a good day to be alive
今天真是美好的一天
Ah ah a-ah ah ah~
啊哈
It's like my song
好像我
song is playing everywhere
无论走到哪里
that i go
都自带BGM
I don't know
我不知道
why why some days they turn out
为什么我途经的地方
being my show
都成了我的秀场
I got this good good feeling guess
我感觉爽呆了
it's something I did
可能是因为我干了啥事吧
No need to sympatthize
同情什么的再也不需要了
No no no
完全不需要
Today's a good day to be alive
今天真是美好的一天
Ah ah a-ah ah ah~
啊哈
Today's a good day to be alive
今天真是美好的一天
Ah ah a-ah ah ah~
啊哈
Today's a good day to be alive
今天真是美好的一天
Ah ah a-ah ah ah~
啊哈
Today's a good day to be alive
今天真是美好的一天
Ah ah a-ah ah ah~
啊哈
Today's a good day to be alive
今天真是美好的一天
Ah ah a-ah ah ah~
啊哈


评论(7)
热度(108)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER