莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Lies Jane XØ
Lies - Jane XØ

试想一下,电音独有的清爽节奏加上甜蜜又柔软的女声会是怎样一种效果——Jane XØ 给出了完美的答案。

歌手资料页空空如也,没有任何MV,甚至没有一张完整的专辑,Jane XØ 只在2016年间断地释出了三支单曲。由于对这首《Lies》的深爱,我去找了另外两首听,但很遗憾的是,都没有这首出彩,这首简直是神来之笔。在这首歌里Jane XØ的嗓音特点无疑得到了最好的呈现,而副歌的一帧一格美妙得想让人剪下来做珍藏。

 

歌词:

 

 

Oh it drives me mad

这要把我逼疯了

You’re the best I never had

你是我最美好的遇见

But I always had you through the night

每天夜深人静都会想起你

Did I go too far?

我是不是太过分了?

If I did then I was wrong

如果这是我的错

Should’ve known this happens every time

早知道每次都会这样(想起你)

When I thought we were just warming up

当我以为我们渐渐熟悉

You were turning so cold

你却变得冷漠

If I think I’m in love

我想我可能深陷进去了

I’m the only one who’ll ever know

只有我自己知道

Well maybe it was in my mind

也许你只存在我的脑海里

And if I ever told a lie

如果我编造了谎言

I’d lie and say that you were mine

欺骗自己, 你是我的

And if I ever told a lie

如果我编造了谎言

I’d lie and say that you were mine

欺骗自己, 你是我的

 

Yeah you started this

然后你让我的幻想破灭

Took me down and I gave in

我只好妥协让步

Said it’s over, then you’re all over me

说是缘分已尽,但你又迷恋上了我

Could you promise me

你能否给我承诺

Never promise me a thing

你从未承诺我任何事

Cus I hear the things I want to believe

我只想听到我愿意相信的事

When I thought we were just warming up

当我以为我们渐渐熟悉

You were turning so cold

你却变得冷漠

If I think I’m in love

我想我可能深陷进去了

I’m the only one who’ll ever know

只有我自己知道

Well maybe it was in my mind

也许你只存在我的脑海里

And if I ever told a lie

如果我编造了谎言

I’d lie and say that you were mine

欺骗自己, 你是我的

And if I ever told a lie

如果我编造了谎言

I’d lie and say that you were mine

欺骗自己, 你是我的

I’d lie and say that you were mine…

欺骗自己, 你是我的

I’d lie and say that you were mine…

欺骗自己, 你是我的

I’d lie and say that you were mine…

欺骗自己, 你是我的

I’d lie and say that you were mine…

欺骗自己, 你是我的

I’d lie and say that you were mine…

欺骗自己, 你是我的

I’d lie and say that you were mine…

欺骗自己, 你是我的

 

 

 

评论(1)
热度(107)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© 莫西顾 | Powered by LOFTER