莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Embracing Me SAFIA
Make Them Wheels Roll - SAFIA

来自澳大利亚的独立电子乐队SAFIA,目前发行了4张专辑,都是小成本制作,最火的专辑是最新发布的这张,但还是鲜为人知,在虾米上也只有几千的试听量。他们有自己的粉丝网站,有三个人的音乐梦,只是没有太多听他们唱歌的人...

从1:00起,整首歌开始炫酷得不行,让人不禁大呼一声:少年好骚气!


歌词:


Things that you thought you'd be
那些你认为要做的事
Shake mediocrity, you know
你知道是为了摆脱平庸
Burbs or the streets
在人烟稀少的地方或者大街上
Doesn’t matter where the crows don’t eat
你都不在乎别人的嘲讽
Where the crows don’t feast
不在乎别人对你的指指点点
On the hungry and the weak
在饥饿和虚弱的时候


Click click, pen to the track
你规划着以后要走的路
After this babe you can’t go back, you know
宝贝,你知道你已经不能回头了
Cus if you aint all that
如果不那样做
Might as well have you’re bags by the door to go
你希望还有许多的路可以选择
Because you’re on you’re own
因为你就是你
Because you’re on you’re own
因为你就是你

(And they say)
(他们说)
Put me back together
带我一起回去吧
Fix my broken mind
好治愈我破碎的心
Make them wheels roll
让他们来使我的车轮滚动
Oh lord
哦,主人
Make them wheels roll
让他们来使我的车轮滚动

Back to the grind
让他们再做苦差事
conform or redesign, you know
你明白,这是让他们再屈服
No place for a cog that thinks all on their own
没有地方给毫无用处且自私的人
Just flesh and bone
他们只是一具活着的尸体而已
Oh just flesh and bone
噢,他们只是一具活着的尸体

(And they say)
(他们说)
Put me back together
带我一起回去吧
Fix my broken mind
好治愈我破碎的心
Make them wheels roll
让他们来使我的车轮滚动
Oh lord
哦,主人
Make them wheels roll
让他们来使我的车轮滚动

(And they say)
(他们说)
Put me back together
让他们来使我的车轮滚动
Fix my broken mind
好治愈我破碎的心‘
Make them wheels roll
让他们使我的车轮的滚动
Oh lord
哦,主人
Make them wheels roll
让他们使我的车轮滚动

(And they say)
(他们说)
Put me back together
带我一起回去吧
Fix my broken mind
好治愈我破碎的心
Make them wheels roll (yeah, yeah)
让他们来使我的车轮滚动
Oh lord (yeah, yeah)
噢,主人(耶,耶)
Make them wheels roll
让他们来使我的车轮滚动
(Where am I supposed to go, my love)
(我的爱人啊,这就是我应做的事)
Put me back together
带我一起回去吧
Fix my broken mind
好治愈我破碎的心
Make them wheels roll (yeah, yeah)
让他们来使我的车轮滚动
Oh lord (yeah, yeah)
哦,主人(耶耶)
Make them wheels roll
让他们来使我的车轮滚动


评论(13)
热度(157)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER