莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
The Shape the Color the Feel Kate Tucker & the Sons of Sweden
Let Me Go - Kate Tucker & the Sons of Sweden

推荐一首冷门良曲,网易云评论数目前还没有破200,也用来作为今天的晚安曲。

很多人知道这首歌大都是从落网或者贴心的每日推荐,真正知道Kate Tucker & the Sons of Sweden的应该还是比较少。没看错,之前很长的那串单词就是乐队名,这支成立于2007年的美国独立乐队成员只有两个人。从这首《Let Me Go》来看,作为一支独立乐队,Kate Tucker & the Sons of Sweden 做得相当出色,不管是作词,编曲,还是乐器的演奏,和声更是呼吸般自然和谐,沙哑而温暖的男声几不可闻,女主唱纯净的声音则像是和另一个时空的自己对话,


歌词:


Breathe it in
呼吸着它
Hold my breath
我屏住呼吸
I don't have the heart
我并没有一颗心
To live without it
能让我离开它而活
It's my fault
是我的错
It's your fault
是你的错

If you don't give a damn
如果你一点都不在乎
Forget about it
那就忘了它吧
I won't call it bad
我不会觉得这很糟糕
You know I wanted more than that
你知道我想要的远不止此
You know I gave it all I had
你知道我给予了我拥有的一切
You just let it go like that
你却那样放了手
Find a fire to light
寻找着点亮一切的火焰
Go set your flares off in the night
让自己在黑夜中闪亮
I'll be miles out of sight
我会离你很远很远
Cause you just let me go like that
因为你就那样放弃了我
Don't get involved
别参与进来
Problem solved
问题已解决
Leave it on the table
别管它
What's the difference
有什么区别
I look at you
我看着你
You look at me
你看着我
But we can't see the forest
但是我们因为距离的关系
For the distance
并不能看清一切
Oh the distance
哦 距离
I won't call it bad
我不会觉得这很糟糕
You know I wanted more than that
你知道我想要的远不止此
You know I gave it all I had
你知道我给予了我拥有的一切
You just let it go like that
你却那样放了手
Find a fire to light
寻找着点亮一切的火焰
Go set your flares off in the night
让自己在黑夜中闪亮
I'll be miles out of sight
我会离你很远很远
Cause you just let me go like that
因为你就那样放弃了我
You go you go
你离开 你离开
You go on down
你又离开了
You dream you dream
你做着梦 做着梦
You dream out loud
你总是凭空想象
You eat your heart out
你的心在变
Everytime
总是在变



评论(5)
热度(166)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER