莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Hear Me Now Secondhand Serenade
Something More - Secondhand Serenade

你和我一样吧,喜欢一个人的话就想要去了解他的一切。

Secondhand Serenade,一个人的摇滚乐队,成员就只是John Vesely一个人。没有那么极端,没有那么多偏执和惹人注目的怪癖,John Vesely温和的面部轮廓让他看起来就像是一个腼腆的邻家男孩一样,然而手臂上的纹身无疑又在向我们表明着,嘿看,我多酷啊。评论里也都在惊异着:已经结婚的大叔居然还能写出这么动人的情歌。大概就如同心有猛虎,细嗅蔷薇般的温柔吧。大叔2011年的专辑用了他儿子的照片做封面,我就喜欢这种任性!(儿子长得可能像妈妈一点,比老爸帅多了.....)虽然John Vesely并不是很火热的歌手,但从07年到14年都一直有新的作品产生,近年的作品风格和早年则有重大转变,去找来听过后,发现都特别喜欢。


歌词:


I lie awake again, my bodies feeling paralysed
又一次辗转难眠,我的身体麻痹无力
I cant remember when
我甚至想不起
I didnt live through this disguise
我曾经摆脱过伪装
The words you said to me
那些你对我说的话
They couldnt set me free
令我难以释怀
Im stuck here in this life i didnt ask for
将我困在并不希冀的生活之中

There must be something more,
我不相信我们就这么结束了
Do we know what we re fighting for?
我们到底在争吵些什么
Breathe in breathe out
深呼吸
Breathe in breathe out
深呼吸
And all these masks we wore
我们一直以来戴的虚假面具
We never knew what we had in store
究竟让我们得到了什么?无从得知
Breathe in breathe out
深呼吸
Breathe in breathe out
深呼吸
The storm is rolling in
风暴呼啸而来
The thunders loud it hurts my ears
雷声震耳欲聋
Im paying for my sins
我现在是在为以前犯的错赎罪
And its gunna rain for years and years
我的泪伴着雨水流个不停
I fooled everyone and now what will i become?
我曾经愚弄他人可如今我才是愚蠢之极的那个
I have to start this over
不行我得重头来过
I have to start this over
不行我得重头来过
There must be something more,
我不相信我们就这么结束了
Do we know what we re fighting for?
我们到底在争吵些什么
Breathe in breathe out
深呼吸
Breathe in breathe out
深呼吸
And all these masks we wore
我们一直以来戴的虚假面具
We never knew what we had in store
究竟让我们得到了什么?无从得知
Breathe in breathe out
深呼吸
Breathe in breathe out
深呼吸
I fooled everyone and now what will i become?
我曾经愚弄他人可如今我才是愚蠢之极的那个
I have to start this over
不行我要重头来过
I have to start this over
让我重头来过吧
There must be something more,
我们不可能就这么结束了
Do we know what we re fighting for?
我们到底在争吵些什么
Breathe in breathe out
深呼吸
Breathe in breathe out
深呼吸
And all these masks we wore
我们一直以来戴的虚假面具
We never knew what we had in store
究竟让我们得到了什么?无从得知
Breathe in breathe out
深呼吸
Breathe in breathe out
深呼吸
There must be something more
我们不可能就这么结束了
Breathe in breathe out
深呼吸
Breathe in breathe out
深呼吸
There must be something more
我们不可能就这么结束了


评论(13)
热度(92)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER