莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Unseen Tayler Buono
Let It Die - Tayler Buono

「叫Taylor的人都这么会唱歌吗?」 

Taylor Swift、Rachel Taylor、Allan Taylor...还有今天的Tayler Buono。

Tayler Buono是一个来自美国的独立歌手,目前发过两张专辑,第一张里面收录了一些独具个人特色的翻唱,第二张开始有了自己的创作,目前为止还只是活跃在社交网络上。就这首《Let it Die》编曲的水准不要太高,前奏跪完开口跪,好听到炸裂。决定把这首和Adele的《Hello》一起加入单曲循环套餐...


歌词:


Never had these insecurities
从未感到如此危险
Before you came around
在你出现之前
We both know you're no good for me If I hold on to you I'll drown
我们都知道 你对我没有好处 如果我还继续坚持 我终会沦陷进去
Oh, oh But how am I supposed to let go
哦 哦 但我又如何才能放下一切
Everything I've ever known is pullin' out from under me I need something strong enough to hold me up
我知道的一切正在离我远去 我需要一些足够坚强的东西举起我

(Cuz) There's not much left of this love, love My heart can't take another beat tonight
(因为)这份爱已经所剩不多 今夜我的心已经无法再继续跳动
I Need something to revive this love, love
我需要能够让这份爱重新继续的东西
If I'm gonna make it out alive, I gotta let it die
如果我能够活着离开这份爱 我会让它慢慢死去
I'm not saying you're my enemy
我并不是说 你是我的敌人
But you're like poison in my veins
但你就像是在我血管流动的毒药
There's not room enough for you and me So baby I can't let you stay
我们并没有足够的空间 所以宝贝 我无法让你留下
Oh, oh But how am I supposed to let go
哦 哦 但我又如何才能放下一切
Everything I've ever known is pullin' out from under me Need something strong enough to hold me up.
我知道的一切正在离我远去 我需要一些足够坚强的东西举起我
There's not much left of this love, love
这份爱已经所剩不多
My heart can't take another beat tonight
今夜我的心已经无法再继续跳动
I need something to revive this love, love
我需要能够让这份爱重新继续的东西
If I'm gonna make it out alive, I gotta let it die
如果我能够活着离开这份爱 我会让它慢慢死去
In the morning I will wake up, I will wake up
清晨我将会醒来 我将会醒来
All brand new, all brand new
一切都将焕然一新 一切都将焕然一新
In the morning I will be free, I will be free, Free of you But till the light, until the light
清晨我将获得自由 我将获得自由 摆脱你而获得自由
There's not much left of this love, love My heart can't take another beat tonight I need something to revive this love, love If I'm gonna make it out alive
这份爱已经所剩不多 今夜我的心已经无法再继续跳动
I gotta let it die
如果我能够活着离开这份爱 我会让它慢慢死去
In the morning I will wake up. I will wake up
清晨我将会醒来 我将会醒来
All brand new, all brand new
一切都将焕然一新 一切都将焕然一新
In the morning I will be free, I will be free Free of you But till the light, Until the light
清晨我将获得自由 我将获得自由 摆脱你而获得自由
I gotta let it die, I gotta let it die
我会让它死去 我会让它死去


评论(5)
热度(218)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER