莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
The Hunger Games: Mockingjay, Pt. 1 (Original Motion Picture Soundtrack) XOV
Animal - XOV

这首《Animal》是XOV为电影《饥饿游戏3:嘲笑鸟(上)》打造的全新原单,而下部也将于11月20日上映,《饥饿游戏3:嘲笑鸟(下)》成为该电影系列的最终篇。《饥饿游戏》系列对于Jennifer Lawrence来说,是一部具有里程碑式意义的作品,大表姐说道:“不会和凯特尼斯说再见。”

 

歌词:

 

I watch your life
我希望你能接受
you're mine tonight
今晚你专属于我
I want it all
我渴望你的一切
Do you bite, well so do I
你信吗 我坚信不疑
Yeah I'm an ANIMAL
没错 我就是头猛兽
You be the pray,
你会是我的猎物

and I'll be the predator
我会是围捕你的捕食者
I want it all
我渴望你的一切
I can't be tamed,
我无法被驯服
I'm a cold blood killer
因为我是个冷血杀手
With you I'm an ANIMAL
专门围捕你的猛兽
So gimme all (love)
所以就给我你的爱
gimme all (rough)
给我你的所有
Give me all of it
给我你全部的爱
Show me your ANIMAL
让我看看你野性的一面
So gimme all (love)
所以就给我你的爱
gimme all (rough)
给我你的所有
Give me all of it
给我你全部的爱
Show me your ANIMAL
让我看看你野性的一面
Show me your ANIMAL
让我看看你野性的一面
Is there a time?
还有时间吗
No, I didn't die
不 我可不会死心
Just take it off
就脱下衣服吧
Uh, what a sign,
啊 多美的肉体啊
feed my appetite
足以满足我的胃口
Yeah, I'm an ANIMAL
没错 我就是头猛兽
You be the pray,
你会是我的猎物
and I'll be the predator
我会是围捕你的捕食者
I want it all
我渴望你的一切
I can't be tamed,
我无法被驯服
I'm a cold blood killer
因为我是个冷血杀手
With you I'm an ANIMAL
专门围捕你的猛兽
So gimme all (love)
所以就给我你的爱
gimme all (rough)
给我你的所有
Give me all of it
给我你全部的爱
Show me your ANIMAL
让我看看你野性的一面
So gimme all (love)
所以就给我你的爱
gimme all (rough)
给我你的所有
Give me all of it
给我你全部的爱
Show me your ANIMAL
让我看看你野性的一面
Show me your ANIMAL
让我看看你野性的一面
You be the pray,
你会是我的猎物
and I'll be the predator
我会是围捕你的捕食者
I want it all
我渴望你的一切
I can't be tamed,
我无法被驯服
I'm a cold blood killer
因为我是个冷血杀手
With you I'm an ANIMAL
专门围捕你的猛兽
So gimme all (love)
所以就给我你的爱
gimme all (rough)
给我你的所有
Give me all of it
给我你全部的爱
Show me your ANIMAL
让我看看你野性的一面
So gimme all (love)
所以就给我你的爱
gimme all (rough)
给我你的所有
Give me all of it
给我你全部的爱
Show me your ANIMAL
让我看看你野性的一面
Show me your ANIMAL
让我看看你野性的一面

 

评论(9)
热度(78)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER