莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
100 Лирических песен для двоих David Usher
Black black heart - David Usher

当年Silver里的长发少年,早已变成纽约街头牵着小女孩的平凡父亲。


他就在霓虹里走着,繁华好像只是过眼云烟。


歌词(翻译:Valkyr )  :


Something ugly this way comes
Through my fingers sliding inside
All these blessings all these burns
I'm godless underneath your cover
Search for pleasure search for pain
In this world now I am undying
I unfurl my flag my nation helpless


邪恶正在侵袭 它无孔不入 
顺着手指 它流淌到我身体深处 
所有的赐福 所有的灼痛 
在你的庇护下我抛弃了神性 
追寻着欢愉 追寻着痛苦 
在这个世界中我拥有不死之身 
铺开我的旗帜 在我的国度只有绝望 



Black black heart why would you offer more
Why would you make it easier on me to satisfy
I'm on fire I'm rotting to the core
I'm eating all your kings and queens
All your sex and your diamonds


黑暗的,黑暗的心,为什么你一来再来? 
为什么你一再让我容易满足 
如火焚身,灵魂也彻底被腐蚀 
你的国王和王后被我吃尽 
你的性爱与财富也难填我欲望的沟壑 



As I begin to lose my grip
On these realities your sending
Taste your mind and taste your sex
I'm naked underneath your cover
Covers lie and we will bend and borrow
With the coming sign
The tide will take the sea will rise and time will rape


你给予我的一切让我开始失控 
啜饮你心思的芬芳 品尝你情欲的甜美 
在你的庇护下我赤裸袒裎 
脱去谎言的外衣 我们尽情缠绵 
风暴的前兆已显现 
潮汐让海洋怒涛汹涌 而流逝的时光摧毁所有 


Black black heart why would you offer more
Why would you make it easier on me to satisfy
I'm on fire I'm rotting to the core
I'm eating all your kings and queens
All your sex and your diamonds


黑暗的,黑暗的心,为什么你一来再来? 
为什么你一再让我容易满足 
如火焚身,灵魂也彻底被腐蚀 
你的国王和王后被我吃尽 
你的性爱与财富也难填我欲望的沟壑 



评论(8)
热度(205)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© 莫西顾 | Powered by LOFTER