莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Elephants...Teeth Sinking Into Heart Rachael Yamagata
Over And Over (Album Version) - Rachael Yamagata

      作为一个独立歌手,Rachael Yamagata可以随心所欲按照自己的想法做音乐,而本身流有三种血液,Rachael Yamagata也从来不拘束在单一的音乐风格里。Rachael Yamagata,这个嗓音里仿佛有着无限忧郁的女孩,只用一把吉他,还有超高的才华,创造出独具个性的摇滚乐,征服了无数的人。


歌词(自翻):


I really thought I was OK

我自以为我还好

I really thought I was just fine

对于我来说,并没什么大不了

But when I was wake this time

但当我从睡梦中惊醒

There was nothing to take me back to sleep

却难以入眠

To take you off my mind

我想把你赶出脑海

This time I keep saying

我喋喋不休

Over and over and over again

一遍又一遍

Let it rain

下雨吧

Let it rain

下一场大雨吧

Over and over and over again

一遍又一遍

Let it rain

下雨吧

Let it rain

下一场大雨吧

I need to hide with in the storm

我要躲入风暴中

So have the lightning come

哪怕电闪雷鸣

And bring the winds that sceam

哪怕狂风呼啸

And spill the fog all over town

哪怕雾气弥漫

And hold me in your stand-still ground

我也会岿然不动

And I will sink down

让我慢慢沉没

And you'll be washed away

或许你就能被这场雨冲刷而去

And I will sink down

让我慢慢沉没

Over and over and over again

一遍又一遍

Let it rain

下雨吧

Let it rain

就让这场雨下吧


评论(12)
热度(237)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER