莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Chemically Happy/Is The New Sad The Unbending Trees
You Are a Lover - The Unbending Trees

      钢琴是伤情的载物。The Unbending Trees用他低沉的带着些许沙哑的声音唱歌给你听,他唱:“I will dream of you tonight,And it all will happen to me.”他唱给那个决绝离开的人,唱给那个不会再回来的人,唱给那个人,而那个人,再也不爱他。这是一场深情的爱而不得。


歌词:


You are a lover from today

你身边充满了爱情的味道

Can you afford to dump a friend?

难道与你做朋友的机会都没有了么?

Will you ignore me again?

你还会刻意忽视我的存在么?

Will he always be there?

他真的会对你真心么?


And now you are walking hand in hand

此刻你们拉着手在路上

Demonstrating something unreal

这是世界上最美的一幕

I know it feels good to depend

我知道爱是美妙的

Will he always be there?

他真的会对你真心么?


It’s not a shame, not a glory

对于你来说

Just a romantic day

这一天仅仅是浪漫的一天

Maybe you’ll never be sorry

可能你绝不会想起我

I’m not always quite right

我并不能肯定这一点


You are a lover from today

你身边充满了爱情的味道

Can you afford to dump a friend?

难道与你做朋友的机会都没有了么?

Will you ignore me again?

你还会刻意忽视我的存在么?

Will he always be there?

他真的会对你真心么?


And from the corner of the street

在街角处

I see you kissing his face

我看到你吻了他的脸

Does he smell really sweet

他给你的感觉好么?


Will he

他…

Will you

你…

I’m sad, aren’t i

我真的心碎了


You are a lover from today

你身边充满了爱情的味道

It’s a romantic day

这一天是浪漫的一天

I will dream of you tonight

我今晚会梦到你

And it all will happen to me…

这个梦将一直陪伴着我


评论(9)
热度(676)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© 莫西顾 | Powered by LOFTER