莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Dead Star / In Your World Muse
Can't Take My Eyes Off You - Muse

       《Can't Take My Eyes Off You》,中文译为:我的视线无法离开你。这首歌由Bob Crewe填词,Bob Gaudio作曲,至今已流传四十多年,被各国歌手都翻唱过,现在已经有四十多个翻唱版本。把这首歌送给所有人,情人节快乐!


歌词:


You're just too good to be true


你美好得如此的不真实


Can't take my eyes off you


我的视线无法离开你


You'd be like heaven to touch


你就像人们向往的天堂


I wanna hold you so much


我多想紧紧拥住你


At long last love has arrived


爱情终于到来了


And I thank God I'm alive


我感谢上帝,我还活着


You're just too good to be true


你美好得如此的不真实


Can't take my eyes off you


我的视线无法离开你


Pardon the way that I stare


请原谅我目光追随你的方式


There's nothing else to compare


你是如此的无与伦比


The sight of you leaves me weak


你的惊鸿一瞥使我的心一片柔软


There are no words left to speak


我的感觉无法言说


But if you feel like I feel


如果你也深有同感


Please let me know that it's real


一定告诉我,那是真的


You're just too good to be true


你美好得如此的不真实


Can't take my eyes off you


我的视线无法离开你


chorus: I love you baby and if it's quite all right


宝贝,我是不是可以爱你


I need you baby to warm the lonely nights


宝贝,我需要你来温暖这寂寞的夜


I love you baby, trust in me when I say


宝贝,我爱你,请相信我说过的话


Oh pretty baby, don't bring me down I pray


噢!亲爱的宝贝,我祈祷你不会让我失望


Oh pretty baby, now that I've found you stay


噢!亲爱的宝贝,既然我发现你已经停留下来


And let me love you baby, let me love you


就让我爱你吧,宝贝,让我爱你吧

评论(13)
热度(218)
  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据
© 莫西顾 | Powered by LOFTER