莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Apple Tree Katie Herzig
Wish You Well - Katie Herzig

        这首《Wish You Well》同样来自Katie Herzig发布于2008年的专辑《Apple Tree》。Katie Herzig的音乐都具有非常鲜明的节奏感,从每一个跃动的音符,到Katie Herzig自身就很独特的声线,往往第一句就已经会有很强的吸引力。这首歌大概讲述了分手之后的一些心情,是一种失去的坦然和自身崭新的愿景,伤感却不颓然。

       Wish You Well,愿你安好。


歌词:


I want to wish you well
我希望你能过的好 
I didn't watch you go
我不想你离开 
Cause I suppose I don't know how
因为我以为我们不会就这样收场 


I, I will remember you
我...我会记住你的 
Not the way you left but how you lived
但记住的不会是你远去的背影 
And what you knew
而是你生活的点滴和你熟悉的种种 


I, I want to feel your hands
我...我想要抚摸你的双手 
I want to feel your fire burning
我想要去经受 
Right from where I stand
从我脚底燃起的火焰 


I'll find my way
我会找到我的方向 
You showed me
你指给我的方向 
I'll find my way
我会找到我的方向 
Cause you showed me how
因为你曾告诉过我如何启航 
 


I want to know it's you
我想要知道这就是你 
When I hear your voice inside my head
想要听到飘荡在我脑海里的你的声音 
Inside my room
萦绕在我的空房 


I, I want to touch the sky
我想要靠近天空 
I want to see the stars twinkle
我想要去看夜星闪烁 
Like they were your eyes
就好象你的眼睛一样 


I'll find my way
我会找到我的方向 
You showed me
你指给我的方向 
I'll find my way
我会找到我的方向 
Cause you showed me how
因为你曾告诉过我如何启航 


I want to smell your scent
我想要你身上的香气 
I want to breathe the air I did before
我想要呼吸这空气 
Before you left
寻找你存在的痕迹 


I want to wish you well
我希望你能过的好 
The only reason my heart beats
我心跳动的唯一理由 
Is cause you showed it how
全是因为你 


I'll find my way
我会找到我的方向 
You show me
你指给我的方向 
I'll find my way
我会找到我的方向 
You show me
你指给我的方向 
I'll find my way
我会找到我的方向 
Cause you showed me how
因为你曾告诉过我如何启航 


You show me how
你曾告诉过我如何启航 
You showed me how
你曾告诉过我如何启航 


评论(4)
热度(372)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER