莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
穿过骨头抚摸你 This Mortal Coil
YOU AND YOUR SISTER - This Mortal Coil

       缓慢的吉它和弦,简单的旋律,This Mortal Coil的嗓音干脆而动人,整首歌清新唯美,却又弥漫着阴暗忧郁的色调。This Mortal Coil开创了一时风气之先,它梦幻般地、华丽地定义了我们后来知道的所谓的“仙音派”,This Mortal Coil并不是一个标准乐队,而是4AD唱片的老板Ivo Watts-Russell的一个集全公司之力而为的Project,是一个松散的乐队集体,《You And Your Sister》就是由The BreederKim DealBellyTanya donelly共同演绎。



歌词:

you say my love for you's not real
but you don't know how real it feels
all I want to do is to spend some time with you
so I can hold you, hold you

你说我对你的爱不是真的
可是你不知道它有多真实
我只是一心希望,有一段时间和你呆在一起
可以拥着你,抱着你
your sister says that I'm no good
I'd reassure her if I could
all I want to do is to spend some time with you
so I can hold you, hold you

你姐姐说我很不好
如果可以我真想让她知道
我只是一心希望,有一段时间和你呆在一起
可以拥着你,抱着你
friends fail every day
I want to hear you say
your love won't be leaving
your eyes aren't deceiving
fears will soon fade away
smile now, don't be afraid

友情日渐淡薄
我想听见你说
你相信我的爱情
你的眼睛没有撒谎
恐惧会慢慢远离
笑吧,别害怕
all I want to do is to spend some time with you
so I can hold you, hold you
so let me whisper in your ear
don't you worry they can't hear
all I want to do is to spend some time with you
so I can hold you, hold you

我只是一心希望,有一段时间和你呆在一起
可以拥着你,抱着你
来,让我悄悄告诉你
别担心,他们不会听见
我只是一心希望,有一段时间和你呆在一起
可以拥着你,抱着你

评论(15)
热度(521)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER