莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Keys CMC$
Keys (Extended Mix) - CMC$

今日随机。

这首真的强力推荐,我健身的时候听这个卷腹一下一下的,超有节奏感(嘿哈),瞬间感觉不是那么累了。看歌词没搞懂这首是赞美上帝的福音歌曲还是欧美爱情故事,我实在想不到唱这首歌的人坐在教堂里双手交叉祈祷,或者为了爱情死去活来,因为remix后这首歌真的超酷der!

PS.今日预购了一大批海外商品,现在是免税价,付尾款时居然要缴税!算下来并没有便宜多少...damn被坑了,好气啊。


I have an empty heart now
内心怅然若失
Furnish it with your love again
再次用你的爱去装饰它,填满它吧
Ready for this brand new start
我已做好了准备,去迎接崭新的开始
To love, to love, to love again
勇敢去爱,再爱一次
Opened up my gates for you
曾为你敞开我的心扉
I heard you knocking at my door
曾听你轻叩我的心门

Locked it, I've been hurt before
也曾因为受过的创伤将它牢牢锁住
But I am inviting you in
而我现在正邀请你再次踏入我的世界

Yes, I want you, yes, I want you
是的,我想拥有你,对,我渴望着你
I want you to decorate me
我想让你装饰我的内心
Color my walls, color my walls
粉刷上绚丽多彩的颜色
I want you to decorate me
我想让你丰富我的生命

You've got the key to my heart
你拥有能够抵达我心的钥匙
Key to my house, key to my heart
家的钥匙,心的钥匙
You've got the key to my heart
你拥有能够抵达我心的钥匙
Key to my house, key to my heart
家的钥匙,心的钥匙

I put my Fear aside now
我把恐惧搁置一边
Letting you in my space
将你迎入我的世界
My heart will be your home
我的心将成为你的避风港
Let your love be my home
愿你的爱做我心灵的港湾

Yes, I want you, yes, I want you
是的,我想拥有你,对,我渴望着你
I want you to decorate me
我想让你装饰我的内心
Color my walls, color my walls
粉刷上绚丽多彩的颜色
I want you to decorate me
我想让你丰富我的生命

You've got the key to my heart
你拥有能够抵达我心的钥匙
Key to my house, key to my heart
家的钥匙,心的钥匙
You've got the key to my heart
你拥有能够抵达我心的钥匙
Key to my house, key to my heart
家的钥匙,心的钥匙

You've got the key to my heart
你拥有能够抵达我心的钥匙
Key to my house, key to my heart
家的钥匙,心的钥匙
You've got the key to my heart
你拥有能够抵达我心的钥匙
Key to my house, key to my heart
家的钥匙,心的钥匙

You've got the key to my heart
你拥有能够抵达我心的钥匙
Key to my house, key to my heart
家的钥匙,心的钥匙
You've got the key to my heart
你拥有能够抵达我心的钥匙
Key to my house, key to my heart
家的钥匙,心的钥匙


评论(3)
热度(25)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER