莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Rollercoaster Bean
Rollercoaster - Bean

什么也不想写,不为什么,懒。


You’re such a tease

你是那般的风趣

You’ve got me begging on my knees

笑得我难以自禁

Like a book you’ve read my pages

就像一本你读却的书

Then put me down

随手把我的篇章翻过

Trashed my name don’t like my sound

抛弃了属于我的一切

Guess it’s a sign you’re so outrageous

你怎么如此离谱

 

Buckle up baby

请让我把安全带系好

I won’t wake a maybe

或许我无法匆促醒来

Strap your heart down to the floor

请让我鞭挞你的灵魂

I’m holding on crazy

请让我继续疯狂下去

Clenching for dear life

我到现在亦难以相信

You won’t throw me off

请不要丢下我

Throw me off

丢下我

 

You’re like a rollercoaster

过山车似的你

Move and shake me side to side

让我在摇摆于悲欢

Yes then a no but a maybe ride

迷失在似是而非里

Like a rollercoaster

像是在坐山车

Move and shake me side to side

让我在摇摆于悲欢

Yes then a no but a maybe ride

迷失在似是而非里

We’re going up

我们正在升起

We’re going down

我们又要跌落

We’re going up

我们正在升起

We’re going down down down down

我们又要跌落,跌落,跌落,跌落

 

Soon you’ll be

很快你就能

Humming to these melodies

哼起这些旋律

Like a plague I’m so contagious

像瘟疫一般,我已经无法自拔

I’m still here

我还在这里

No I’m not going anywhere

不,我哪也不去

So here’s a kiss

在这留有一个吻

A kiss to all my haters

吻却所有的仇怨

 

Buckle up baby

请让我把安全带系好

I won’t wake a maybe

或许我无法匆促醒来

Strap your heart down to the floor

请让我鞭挞你的灵魂

I’m holding on crazy

请让我继续疯狂下去

Clenching for dear life

我到现在亦难以相信

You won’t throw me off

请不要丢下我

Throw me off

丢下我

You’re like a rollercoaster

过山车似的你

 

Move and shake me side to side

让我在摇摆于悲欢

Yes then a no but a maybe ride

迷失在似是而非里

Like a rollercoaster

像是在坐山车

Move and shake me side to side

让我在摇摆于悲欢

Yes then a no but a maybe ride

迷失在似是而非里

We’re going up

我们正在升起

We’re going down

我们又要跌落

We’re going up

我们正在升起

We’re going down down down down

我们又要跌落,跌落,跌落,跌落

We’re going up

我们正在升起

We’re going down

我们又要跌落

We’re going up

我们正在升起

We’re going down down down down

我们又要跌落,跌落,跌落,跌落

 

Won’t live on a prayer

不再去祈盼

Already half way there

我好了一半

There’s no stopping now

但仍未停止

Got my high heels on

穿上高跟鞋

Going all night long

走上一整夜

Yeah yeah

是啊

 

You’re like a rollercoaster

过山车似的你

Move and shake me side to side

让我在摇摆于悲欢

Yes then a no but a maybe ride

迷失在似是而非里

 

You’re like a rollercoaster

过山车似的你

Move and shake me side to side

让我在摇摆于悲欢

Yes then a no but a maybe ride

迷失在似是而非里

Like a rollercoaster

像是在坐山车

Move and shake me side to side

让我在摇摆于悲欢

Yes then a no but a maybe ride

迷失在似是而非里

We’re going up

我们正在升起

We’re going down

我们又要跌落

We’re going up

我们正在升起

We’re going down down down down

我们又要跌落,跌落,跌落,跌落

We’re going up

我们正在升起

We’re going down

我们又要跌落

We’re going up

我们正在升起

We’re going down down down down

我们又要跌落,跌落,跌落,跌落

We’re going down

我们又要跌落

 

Oh yeah

呵,是啊

Going down

跌落


评论(3)
热度(41)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER