莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
最新热歌慢摇111 Sergio
Without U - Sergio

最近发现一个推歌的好方法——点开播放器用随机碰运气,再也不用纠结推哪首!今天推荐一首不怎么 “正经”的歌,怎么个不正经法呢,就是乍一听带着咖喱口音,还有点想笑,但仔细一听,怎么越听越上瘾,神奇吧?


歌词:


My life don't make sense without you

如果没有你 我的生活一团糟

So please baby live for me

请为我活着吧 宝贝

Be strong, love and stay alive

勇敢点 勇敢去爱 勇敢活着

Girl, I love you so much

宝贝,我如此爱你

I will be there baby where you are

无论你在哪 我都会在你身边

Even you don't want this, girl

即使你不希望

But to live a life Without U

但如果没有你的人生

Means to be lonely

意味着孤独

Jame Jame Tu Raja

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja

神啊神啊 救救我

Never thought you would be out of these arms

从未想过你若不躺在我的臂弯里

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Never thought you would be out of these arms

从未想过你若不躺在我的怀抱里

I gotta find another now

我得去寻觅另外一个了

But U, I will not forget

但我无法忘怀你

Our love gonna stay alive

我们的爱还在

Girl I love U so much

宝贝 我爱你

I will try to be myself

我会尽力做我自己

Even at this moment I can't

即使这一刻我无法控制自己

Because to live a life without U

因为没有你的人生

Means to be lonely

意味着孤独

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Neverthought you would be out of these arms

从未想过你不在我的臂弯里

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Never thought you would be out of these arms

从未想过你不在我的怀抱内

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja

神啊神啊 救救我

Never thought you'd be out of these arms

从未想过你会离开我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Jame Jame Tu Raja~

神啊神啊 救救我

Never thought you'd be out of these arms

从未想过你会离开我

Out of these arms

你离开我了


评论(1)
热度(46)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER