莫西顾

赏深细味 夕昼共渡
Sys Sys Bjerre
Sku' Ha' Gået Hjem - Sys Bjerre

说吧,昨天砍的哪只手?不管怎样希望今天你的心情能够像这首歌一样愉快。

关于双十一我想说的是——其实吧,非常急需的东西你决不会等到双十一,优质的东西再便宜也不会便宜到哪儿去,而为了节约那点皮毛换来的往往是难以忍受的超长收货时间,而真正明智的人比如说我,只会买自己真正需要的东西,且不会理会所谓的节日大促。当你们在跟着人潮傻乎乎的掏钱买回来一堆日后发现并不是那么实用的东西,此时我在干嘛呢——用脚打下了这段话。。。(昨天剁手真的是控几不住啊,不知该哭该笑)


歌词:


På bademåtten semi vågner jeg

在淋浴垫上我朦胧醒来

ser min kjole der stadig klistre til mig

发现我的裙子还粘在身上

hoveddøren står åben

大门敞着

og jeg får pludselig øje på mit hår

我突然看到我的发型

hvad skete der i går?

昨天发生了啥( ̄口 ̄)!?

 

det startede godt

开头还不错

jeg var flot synes jeg selv

自我感觉挺美丽

blev tipsy af to urquell

才来两瓶欧克啤酒就醉了

snøvlede og snakkede højere højere

咕哝着越聊越大声

bummede smøger

乞到几口烟

og fik svinet mit tøj

又被一个读过所谓恋爱宝典的有点小帅的DJ

af en halvlækker dj der havde læst the Game

鄙视了我的服装

synes han var lame men var lige ved at tude og

觉得他有病但还是差点哭出来

Sku ha gået hjem

早该回家(ಥ_ಥ)!

 

Lalalalala

啦啦啦啦啦...

sku' ha' gået hjem

早该回家

 

børster tænder i mit brusebad

在浴室刷着牙

mine hænder er fyldt af stempler

发现双手布满戳印

men gad vide hvor de fra?

天知道它们哪来的?

verden er uklar

世界真难懂

var jeg mon på bobibar?

道我去了一趟Bobi酒吧?

jeg husker bare jeg var

我记得我...

på vej til at gå

刚要离开

da jeg så en med virkelig langt rødt og uglet hår

却遇到一个乱糟糟的红头发

piercinger, tatoveringer

穿着环,纹了身

hun sagde hun var fra unicef og

她说她在联合国儿童基金会干活

jeg vrikkede om

我摇摇摆摆地回过身

og det virkede som en super ide med øl

似乎再来点啤酒是超级棒的主意

skyllede shots og samvittighed ned

灌进酒精,也浇灭了“良知”

og sku ha gået hjem

当时早该回家( T﹏T )!

 

Lalalalala

啦啦啦啦啦...

sku' ha' gået hjem

早该回家

Lalalalala

啦啦啦啦啦...

sku' ha' gået hjem

早该回家

 

man sku tro at jeg godt ku sige nej

还以为我有毅力去拒绝

men jeg stopper aldrig legen mens den er god

但游戏正嗨的我总学不会适可而止

så se mig

所以看看我

slingre afsted med folk der vil med hver eneste fredag nat

每周五晚上和小伙伴们游戏人间

Efter mig ligger der bare et spor af kaos

一路留下的都是混乱

og jeg ska også

我也真该

stoppe med at bolle med alle de forkerte,

停止与错误的人XXOO

ser det jo bare for sent

只是为时已晚

måske jeg skal være mere voksen

也许我应该更成熟些

og lære bare at gå hjem

学着早早回家( ∙̆ .̯ ∙̆ )

 

Lalalalala

啦啦啦啦啦...

sku' ha' gået hjem

早该回家

Lalalalala

啦啦啦啦啦...

sku' ha' gået hjem

早该回家

Lalalalala

啦啦啦啦啦...

sku' ha' gået hjem

早该回家

Lalalalala

啦啦啦啦啦...

sku' ha' gået hjem

早该回家


评论(9)
热度(55)
© 莫西顾 | Powered by LOFTER